Vände porken!

Så nu är de inte så långt tills den är klar!  Har verkligen inte gjort något idag, känns ju lite lätt värdelöst, men såna dagar får man väl unna sig också ibland. Vill bara att dessa 6 veckor går fort nu så man kan börja träna på riktigt. Med hopp om att jag kan de om 6 veckor. Men de ända jag känner nu är lite stickningar i magen lite då och då samt stramingar och svullen något man måste vänja sig vid tydligen, så de är vad jag gör just nu, vänjer mig. Men de blir bättre och bättre för varje dag, väntar dock till den natten då man sovit hela natten utan att vakna så fort man rör lite på sig. Men de lär nog dröja lite de också typ 6 veckor. Två veckor till så har jag gjort hälften av väntan. Två veckor till så slipper jag gördlarna på natten, endast dagtid. Och de kommer bli skönt, men dagtid så ska jag ha dom i minst 4-5 månder! De är bara att stå ut! Men de är skönt att ha dom, busar ju lite och går utan dom ibland (vi snackar 5 min efter duschen)  men de är skönt att få på sig som sen! Skön avlastning på någotvis! 

Forsätter min dag med att göra inget, film på schemat. Köpte för några veckor sen lisa Marklunds filmer, så de är väl bara att börja plöja igenom dom! 😀

Hörs senare!
Thess

image

Kommentera

