Två veckor sedan jag operera mig idag!

Tiden går väldigt fort nu tycker jag, hänger knappt med själv, men de får gå de också. Ska fika med en vän idag så idag ska jag åka in till stan, men i eftermiddag blir de! Tror jag fast de är klart att om jag åker in lite tidigare så får jag känna efter hur de känns i kroppen ska börja idag och försöka stå så mycket som möjligt på dagarna för att öva så man orkar om en vecka när jag ska jobba igen. Tror inte jag kommer vara direkt kaxig första dagen efter jobbet, men vem vet. Jag tror iallafall att de kommer gå fantastiskt bra! Måste lyssna på kroppen bara!

Håller på att kollar lite på kost biten. Ska försöka ligga mellan 10-15g kolhydrater om dagen, de är då min kropp mår bäst, har testat nu och sväva ut och jag känner ju att den inte riktigt mår som jag vill att den ska må. Så de är bara att dämpa kolhydraterna lite till. De jag behöver göra är att strunta i grädden i kaffet, och börja dricka svart kaffe. Så de är inte så svårt! 😀 öka fettet lite i maten också annars så ligger jag bra till enligt kost appen! Bara lära sig att leva så. Och detta ska jag också kämpa med denna vecka! De är tur man är sjukskriven denna vecka också!

En före och efterbild på magen, lite dåligt ljus men man ser ju skillnaden!! Dock om någon timma så är den så svullen och fin igen! 😀

image

Något jag måste lära mig att leva med! 🙂 de kommer ta tid! Men vilken skillnad de är, så underbart att ha en ”platt” mage!

Har inte bestämt mig för vad jag ska hitta på men något blir de iallafall!

Hörs senare!
Thess

image

Kommentera

