Ut i världen! (Stockholm)

För att göra något idag så blir de en sväng till Solna och hälsa på lite kollegor som kaj inte träffat på några månader! Så de är dags, sen fika med en vän som betyder väldigt mycket! Sen är de nog dags att bege sig hemåt, måste börja vända rätt dygnet också. Samt lära mig att de tar inte 30 min att göra sig iordning längre de tar typ en timma!! Konstigt 😉
Tvinga i mig i ett par större jeans idag tyvärr är ju alla mina gamla jeans låga, vilket gör att byxkanten bli precis där dom sytt, och mina vanliga går inte att ha så de blir för mycket tryck på magen så de bli som som är förstora, med hopp om att de funkar ett tag! Har inte råd eller lust att köpa nya nu ändå! Så de får vänta!! Sen vad spelar de gör roll hur dom sitter nu byxorna, de är ju om ett halvår de är mer intressant hur dom sitter!! 😀 fast de jag vill köpa mest nu är toppar och tröjor och ny tröj/jacka inte i Xl utan i kanske medium! Känns som om de mesta hänger men som sagt ingen idé nu. De får hänga lite till! Sen så! Jävlar vad jag ska köpa kläder! För jag behöver inte dölja min häng mage som inte finns längre!! De får inte med ord att beskriva hur skönt de är att slippa se!! De går också inte! Men lycklig de är jag!

image

Hörs senare!
Thess

Kommentera

