En vilo dag!

Orka verkligen inget annat idag, än att vila. Vilket min kropp ville idag, så då passade jag på att lyssna på den idag.

Kollar på plus på SVT 1, de handlar om varför de är så många ingredienser i mat idag vart de glass som fick sin del! :-D. Gillar plus dom mörkar inget! Men att vi äter 20 litet glass var /person /år är ju lite otroligt! För jag äter ju inte sån glass längre, och många med mig, så de innebär att de äts nog väldigt mycket glass. Kanske man skulle göra lite lchf glass någon dag. Men vi får se!

Har fort gjort lite saker idag iallafall som att deklarera

image

Så här tidigt har jag nog aldrig skickat in min deklaration, men samtidigt så kan man ju testa nya saker och i år var de att skicka in den tidigare än kl 23:30 sista dagen!

Utbankad kycklingfile vart de till kvällsmat, om man bankar ut dom till cirka en centimeter så tar inte stekningen så lång tid typ 2-3 minuter per sida och dom blir jättesaftiga!! Tips!
Lite tv häng sen blir de sova sova sova, med hopp om att man är lite piggare imorgon!

Så vi hörs då!
Thess

image

image

Kommentera

