Hade helt glömt!

Att vi har städar dag i området där jag bor, detta kommer jag tyvärr inte kunna göra något på iallafall, de ska sopas och krattas just nu hör jag att dom gör något med en spade saker jag inte får, och My hon jobbar. Varför kom jag inte ihåg detta innan, blir ju pinsamt nu om jag går ut och låtsas som inget, men jag kan ju inte vara med, och jag glömde. Men orka vara inne nu när väl solen är framme. Hade ju tänkt en promenad och sen vara hemma kolla film eller något sånt, inte behöva ursäkta sig för att man inte är med och städar upp efter alla! Men samtidigt så är de väl lika bra att gå ut och ta tjuren i hornen! Annars kommer dom nog inte gilla oss alls!
Men först kaffe och lite lufta magen!

image

De bästa som finns just nu är att öppna upp gördlarna och bara ligga i sängen och låta magen andas! Så underbart skönt så de finns inte ens!

Men snart på med träningskläderna och försöka sig på en promenad i solen och en förklaring till resten av föreningen som städar! Skulle behöva vårstäda vår uteplats också. Piffa till lite med lite blommor samt krukor och en grill och även trall hade varit hur snyggt som helst! Men just lägga trall där vi vill ha de är nog inte så lätt, de lutar och då behöver man jord som slätar upp så de blir jämn yta! Ett jätte projekt så den låter vi bli! Men snyggt hade de blivit!

Åååååååh vad jobbigt de vart nu med vårstädningen, varför glömde jag bort den?? Vågar ju inte gå ut knappt. Men jag är ju inte till någon nytta ändå för dom. Jaja, lite kaffe och samla mod!! Uppdaterar senare hur de gick! 😀

image

image

Dags att sätta på gördlarna igen. Snart tre veckor efter operation inte jätte svullen men man ser lite, och de är dags att börja träna ordentligt snart!! Så man tajtar till kroppen, annars är jag rätt nöjd med mig själv just nu. Tills jag svullnar upp igen! Ska ta ett kort utan gördel när jag är uppsvullen senare!!
Hörs sen och önska mig lycka till!!
Thess

image

Kommentera

