Mot jobbet.

Helt slut efter att ha gjort mig iordning, men jag tror man måste komma över de där med tröttheten. Lite som en spärr som man måste ta sig över! Dock tar de väldigt mycket längre tid än innan att göra sig klar! Haha så kaj missade den tunnelbanan jag tänkte ta in. Men jag börjar egentligen inte fören kl 13, men kände att lite mjukstart och då kan jag gå och sätta mig lite innan jag börjar på riktigt också! Och skulle min butikschef vilja gå hem lite tidigare än 13 så kan han ju göra de! Då kan ni har jobbat tre veckor i sträck! Sen får vi se hur kaxig jag är ikväll när jag kommer hem!! Sen för er som är lediga i Stockholm idag. Ut i solen med er! UT UT UT!! Klockan är 9 och de är nästan varmt!! 😀
Fick även på mig min 29.or i jeans idag! Undra om de betyder att jag inte är lika svullen längre! Men nu var de detta på morgonen! Får se sen hur de ser ut!!

image

image

Redo att ta över världen är jag och min nya mage!!  (har dragit åt tröjan lite för att de ska synas att jag typ har platt mage)
Blir fokus vilja inställning på jobbet nu så man kan leva lite i maj/juni!

Idag är dagen då allt återgår till normalt igen. Missa frukost så jag helt enkelt inte är hungrig på morgonen så lunch blir första måltiden idag. Vatten och kaffe får fylla ut dagen! De kommer vara skit drygt nu dom första dagarna men sen blir de som vanligt idag!  Ska kämpa med att börja gå också innan jobbet! Men de kommer när de är dags! Träningen med styrka får vänta några veckor till!! Men lite viktminskning tills dess är nog inte så farligt! I form av äta rätt och sen ut och gå! Gå gå gå.

Snart framme vid jobbet, så dags att hitta fokus vilja inställning vi får höras senare under dagen!
Thess

image

Kommentera

