Jobbat och handlat.

Efter jobbet idag så åkte vi och handlade jag och roomie My, och eftersom vi är ganska lätt roade så hade vi väldigt kul, på våran Ica butik i svedmyra.

image

image

image

Hur ofta har någon av mina vänner sett mig i en tiara eller nå diadem med någon fjäril på,  oj oj, nej detta är en engångs företeelse! :-D. Men kul hade vi! Och de är ju huvudsaken, när vi äntligen kom hem så vart de att laga mat, och nu har My lagt blekningsmedel i botten på mitt hår med hopp om att de blir bättre än vad de är, och de måste få så sjukt fel om de inte blir bättre så de är nästan omöjligt!!

image

Resultat får ni se imorgon! 😀

Helt slut efter dagens upptåg, jobb imorgon igen hela dagen och sen ledig torsdag sen jobb fredag till söndag!  Trodde inte att jag skulle vara så trött och att jag skulle känna som jag känner, jätte spänd i magen. Men de som är jobbigt är när man blir så toktrött, de är som om någon slår något hårt i huvudet på en och man vill bara vila. Jag vet att när man är helt slut, så har man typ 70% kvar att ge, men detta är en helt annan känsla än om man står på gymmet. Man känner sig nästan lite sjuk, feber trött på något sätt. Men de kan ju inte bli värre hoppas jag.

Nu ska jag skölja ur blekningsmedelet och duscha sen kolla på jättebästisar sen sova!
Vi får höras imorgon!
Thess

image

image

Lite skillnad på mage!! Men på morgonen är den nästan inte svullen!! 😀

2 thoughts on “Jobbat och handlat.

  1. Du vet redan att jag tycker att du gjort en fantastisk resa. Men det jag vill kommentera nu är att jag alltid småler när jag läser din blogg. Det är så mycket glädje och positiva vibbar här, så ett titt här på morgonen känns som en utmärkt start på dagen. 😀

Kommentera

