Har fått gjort nästan allt!

Bara duscha och sova kvar sen skulle jag ha gjort mitt cv, men är ju världsämst på detta, men har fått många förslag av vänner så de kommer lösa sig! Får fixa detta till helgen! Alltid bra att ha en cv klart! 😀

De var nästan sommar idag kolla termometern runt klockan

image

27,9 grader utomhus, och jag fick så snällt tvätta och städa. Men jag fick ju mina timmar 10-14 så de gör inget. Men när jag såg termometern, då var de första gången sen jag sluta röka som jag kände att fan att jag inte röker längre. För de var ju en ursäkt att ta en paus, en rökpaus mitt i allt! Kände inget sug, de har jag inte gjort sen jag sluta men just ursäkten att sätta sig i solen en stund när man grejar. Ja ja börjar röka är inget jag tänkt att göra den närmaste framtiden. Lovar inte att jag aldrig mer kommer röka. Men så länge inget sug finns ser jag ingen mening med att börja! 😀

image

De som är tråkigt är att dom där 4316kr som jag sparat, har jag inte sett röken av!! Så de där tror jag inte på! Men resten stämmer! 😀 Och stolt är jag!

image

Är även stolt över denna bild! En bit kvar men den värsta resan är gjord! Nu är de fyra veckor kvar tills jag får börja träna igen, men hoppas på att orka börja gå innan jobbet snart också. Sen är de bara att köra! Mot Beach 2015!

Kollar på ullared, vi lever verkligen åka dit, ska tvinga med mig lite folk i sommar för i år ska jag dit! Åka dit på en weekend bo på campingen och vara som alla andra där, helt galna och vinka i vinkrutan. Mål till i sommar. Besöka ullared!

Duscha sen kolla lite tve och sova. Jobbar 9-20:15 imorgon vet hur trött jag kommer vara så! Helt slut så de är bäst att sova i tid idag! De går bra dom första timmarna, men sen så är de som om luften går ur en helt. Toksvullen och de stramar men de borde börja bli bättre snart. För man orkar ju inte göra något annat än att jobba. Hade ju varit kul att kunna göra något efter jobbet men de orkar man ju inte! De är ju sommar snart och då vill man ju kanske orka grilla eller ta en spontan aw efter jobbet. Men inte som de är nu! Noll energi kvar när jobbdagen är slut!
Ja ja fyra veckor sen jag operera mig. Så man får vara glad att man kan jobba! 😀 sjukskriven har ingen råd att vara!

Kolla lite tv sen duscha sen sova blir de!
Hörs imorgon
Thess

image

Kommentera

