Solen, vad jag älskar dig!!

Varje dag jag vaknar och solen lyser blir jag på så underbart gott humör, de krävs mycket för att få mig på dåligt humör när solen lyser. De finns dock vissa som lyckats. Men de går över mycket fortare än vanligt! Och nej kunden har inte alltid rätt! Spelar ingen roll om solen skiner eller inte.

Snart framme på jobbet kan erkänna att dock heller hade suttit i solväggen än på jobbet, hoppas på bästa vädret till helgen när man är ledig! Då ska här solas som aldrig förr!! 😀

Och om jag orkar idag efter jobbet ska jag åka och kolla på byxor! Hur långt innan jag kan ha ett par av dessa!!

image

Hur snygga som helst!! Men sitter knäppningen fel så får jag så snällt vänta tills jag läkt!! Och kanske tränat lite mer squads!! 😉

På jobbet så nu taggar man igång här med skön house i öronen!! De kommer bli en bra dag!
Hörs senare
Thess

image

Kommentera

