Då var de gjort!

Alla dom saker som var på listan idag, valde att inte göra ett vanligt cv, utan satte ihop allt som ett brev/story om mig istället för att skriva på en sida vilka jobb och under vilken tid, vilka utbildningar osv osv, jag valde att göra lite mer som ett enkelt brev, naturligtvis skrev jag ju om vad jag jobbat med och även vart jag jobbat nu. Sen är de nog väldigt orelevant om vilka krogar och från och till vilken tid jag jobbade där. De viktiga var nog att jag varit där. Jag tror att sitta och läsa flera 1000 cv blir ganska tråkigt tillslut så då valde jag att utmärka mig från mängden!! 😀 Nu är de bara att hålla tummarna!

Handlat hann vi också med iallafall till halva månaden. Blir en vända till om ca två veckor. Älskar att handla och hur folk tittar på en när man lassar i massa smör grädde beasås ost kött fisk olja för just dessa saker klingar så fel hos väldigt många människor ögon, man får väldigt konstiga blickar. Men dom kan väl köpa sitt lätt skit! Jag mår bra och tänker fortsätta göra de!
Men titta vad innehållet i fläskytterfilen!

image

Men socker???  Vafan??  Vad händer med kött?? Jag växte upp på en bondgård i södra Sverige, och är upplärd att de ska stå scan på förpackningen. Och jag vet varför, dom tillsätter inte socker i sitt kött!! Blir irriterad, man kan ju lite på något företag längre!

Imorgon ska jag träffa Louise och lilla bäbis prinsessan!! Ska bli så kul!

Vi hörs imorgon
Thess

image

Ja fick även veta av min vän Calvin att man ska inte ha uppvikta byxor. Jag är inget mode proffs!! Men bruna ben har jag!! Men tar nytt kort imorgon med ner vikta byxor. Älskar dom verkligen jättemycket byxorna!! Skönaste.

image

2 thoughts on “Då var de gjort!

Kommentera

