Hemgång!

Laga lite mat och sen hinna kolla lite tv, innan de är dags att sova. Vilket är ett måste om jag ska orka upp på morgonen och gå innan jobbet samt squads! 😀 är helt slut så sova kommer inte vara något problem! Måste vänja kroppen med att gå igen på morgonen. De tar nog ett tag men de är de värt! Man mår så mycket bättre i själen efteråt! Nästan, och jag säger de igen nästan så man skulle kunna köpa en cykel och cykla till jobbet och hem varje dag! För då långt är de inte knappt en mil enkel! Bra benträning!!

Kvällsmaten blev langos/tacos! Supergott som alltid! Mättande vilket är själva vitsen med mat! 😀

image

Langos
2ägg
2msk majonnäs
2dl riven ost
Blanda och klicka ut på plåt in i 250 grader i cirka 5-10 minuter!  Mums Mums, sen är de bara att bygga tacotallriken!

Biggest looser på tvn nu ska bli intressant och se hur de går idag, hur dom tänker och varför, dom genom går de jag genom gått på 26 månader gör dom på 2 månader, kanske inte samma viktnedgång men mer än hälft av vad jag gjort! Men de sitter i hjärnan allt sitter där! Sen att hitta sin självbild sitter också där. Men den tar betydligt mycket längre tid än en månad. Har själv inte förstått hur jag ser ut än. Tror fortfarande att jag ser ut som på min körkort

image

image

På bilden ovan var kaj inte som störst, men stor som ett hus ändå! Att försöka få min hjärna att fatta att jag ser ut såhär nu är inte så lätt!

image

De är mindre än halva mig kvar, men de fattar man inte riktigt då man inte ser sig själv hela tiden utan bara vad man tror andra ser. Knäpp är man! Men de kommer nog tillslut!

Dags att sova snart! En dag imorgon också!

Vi hörs då!

image

2 thoughts on “Hemgång!

Kommentera

