Jobba helg!

Så är påväg mot jobbet nu efter morgonpromenaden och squatsen!! Skönt att få när solen lyser på morgonen, då blir man fylld med lite extra energi på någotvis!

image

image

Byxorna vart bättre men behöver nog en tvätt till så idag sitter mina jeans super tajt och stramar på magen som aldrig förr, sen försökte jag mig på att komma i mina svarta jeans men nej då, mina lår och rumpa ville inte alls i dom, vafan hur mycket kan man gå upp på en vecka?? Får ju panik här!! Förra lördagen satt dom okej med tanke på hur dumt de blir med ärret men dom gick på utan problem!  Idag, nej men inte då för från ingenstans har mina lår och rumpa växt??  Vafan?!?!? Hur gick de till?? Jag har ju fan gått varje dag och gjort mina squats samt inte överätit!! Total panik i hela kroppen!! Hur fet kan man bli på en vecka???  Men då blir de ännu striktare denna vecka då!!  sen tänker jag inte väga mig för då kommer jag förmodligen börja gråta!!

Så nu är tjockisen på väg till jobbet!! Deppig som Fan jävla skit dag!!

image

Vi hörs senare!
Thess

image

7 thoughts on “Jobba helg!

  1. Du döljer din fetma väl måste jag säga. 🙂

    Misströsta inte, du är ju så imponerande i dina träningsambitioner. Och som jag skrivit tidigare, i mina ögon är du ju en lång och slank tjej. Med ditt driv lär det gå bra för dig med träning och hälsa även fortsättningsvis.

  2. Det är säkerligen ingen ”fettuppgång” som sker på ben/rumpa. Du kör squats och det påverkar ”stiffheten”, man svullnar kort och gott i musklerna!
    Men fortsätt! Och tänk inte på det som något negativt, det kommer att räta till sig så småningom!
    No stress!

  3. Nejmen, tagga ner nu. I och med att du har ”nybörjat” med squatsen och promenaderna och framförallt har träningsvärk så har du bundit vätska i låren. Tro mig, när värken går över tappar du den vätskan och svullnaden och ev vätskekilon är borta. Fortsätt träna och ge inte upp. Jag kan binda upp till 2 kg på träningsvärk i stora muskler. Efter helgen ska du se att det är borta. Drick extra vatten för att skölja ur det du bundit. Ha en skön helg!

    • Tack för en väldigt bra förklaring!! Kan ju inte ett skit om sånt här, men vågen kommer inte fram fören i höst, början av september. Tills dess är de träning med stigande tempo som gäller!! 💪💪👍👍😀😀 tack igen!

Kommentera

