Ledig imorgon!

Men upp i tid och köra träningspasset, samma som idag, kändes skönt. Sen när man är ledig så har man inte samma stress till att bli klar så man kan köra extra långt pass!! Ska bli hur skönt som helt!

Har irriterat mig på gördlarna idag, sitter inte skönt alls längre. Men måste stå ut i två veckor till eller minst en iallafall tills jag bara behöver dom dagtid, sen kan jag snart köpa nya på lindex eller liknade affärer. Mest bara så de håller magen stilla men vid träning blir de nog dessa för dom sitter ju bäst och håller magen på plats! Tålamod, jo tjäna. Vill vara klar nu med läkningsprocessen. Men som sagt tålamod! Men om en vecka så ska jag försöka börja sova utan dom iallafall. Känns ju bara konstig att gå utan dom, känns som om man inte har något stöd, men måste börja lära mig att leva utan. Inte dagtid men på nätterna!

Ska åka och byta mina byxor imorgon då sömmen släppt. Vilket inte är snyggt! Tänkte byta färg till svarta, min roomie har såna och dom har inte släppt i någon söm.

För varje dag som går får jag mer och mer energi. Är trött på kvällen men pigg på morgonen och större delen av dagen. Men när jag kommer hem så är de mat lite tv och sen sova. Men de är ju för att jag ska orka upp och göra mitt träningspass innan jobbet och medans jag är pigg! Så jag går med glädje och lägger mig senast 23 annars orkar jag aldrig upp kl 06. Men de som är riktigt skönt är att de är ljust ute när man vaknat, inte lika jobbigt att gå upp då även om klockan är runt 06 på morgonen!

Nu ska jag kolla på partaj sen blir de sova så man vaknar pigg och utvilad till en underbar måndag!!

Vi hörs imorgon!
Thess

image

Kommentera

