Men sova!?

Nej men varför skulle min kropp vilja se när den får??  Varför??  Vakna 05:30 klarvaken och hur pigg som helst!  Gav upp runt 06:30 med att somna om så jag körde igång dagen med att skönt träningspass,  samma som igår men 10 till squats!  Så jogga upp för den här backen

image

Fem gånger, sen 10×3 squats och sen ett varv till och samma igen sen hem! Skönt var de solen lyste som aldrig förr

image

Påväg till en vän i Haninge för att snacka lite skit och dricka kaffe!
Sen blir de stan med hopp om att jag får byta byxorna, men som är ju sönder! Så de borde inte vara något problem! 🙂
Älskar dom verkligen dom sitter så skönt mot ärret, så de känns liksom inte att dom sitter där. Får jag inte byta dom eftersom jag redan gjort de en gång så får jag färga dom svarta, för då syns inte de att sömmen släppt, de är två olika färger där dom släppt och inte släppt!  Men färgar man svart så syns de ju inte! 🙂

Frukost vart efter träningspasset två kokta ägg med cirka 50g smör mosat ihop!! Hur gott som helst och lär nog hålla mig mätt typ resten av dagen!! Bästa frukosten är ägg, fett och protein och mättande och man håller sig mätt länge! 

Fikatajm så vi hörs senare!
Thess

image

Kommentera

