Viljan!

De är den som skiljer oss åt, om vi kommer gör förändringen eller inte, de är den som får oss att göra saker vi bestämt och inte skita i den och ge upp! Jag tatuera in texten ”att göra sitt bästa är förlorarsnack, en mästare vinner och går sedan hem ” på min höger underarm så varje gång jag får för mig att ge upp så läser jag texten, sen är man på banan igen! Även om de verkar som om allt går så himla lätt för mig, ska ni veta att jag har också dagar jag bara inte orkat eller vill eller känner för att äta allt jag inte ”får/kan” men de går över suget, jag överlever varje gång, och känner mig starkare för varje gång jag klarar att motstå frestelsen. Varje gång jag gjort min morgon träning och inte valt att ligga kvar i sängen, vilket jag har 1000 ursäkter till att få göra när jag vaknar! Men viljan då kaj tog beslutet att byta livsstil, den är större än den lata tjejen som egentligen bara vill ligga och kolla på film och äta chips. Kan erkänna att dagar så klockan ringer 05:00 är inte lika roliga som dom när den ringer vid 06:00. Men upp och kört träningspasset gjorde jag,  inga ursäkter, aldrig vila!

Sony utbildningen på morgonen!! Frukost bjuds det på,  tror dock inte att jag kommer kunna äta den! Som vanligt! 🙂

Vi hörs senare!
Thess

image

Kommentera

