ALDRIG VILA!

För de är bara att kör! Att hitta målet mitt mål är satt!

image

Nästa sommar ska jag vara såhär fit! Fast i min kropp mätt, hon är kortare och inte lika bred som jag men jag ska vara i samma fysik! Självdisciplin och vilja fokus inställning ja, de har jag. Har lagt upp den som bakgrundsbild på mobilen, så jag ser mitt mål varje gång jag öppnar mobilen, även om jag bara ska kolla klockan så ser jag mitt mål. De kommer krävas många långa timmar för att komma dit, och ja jag kommer få offra vissa saker men de kommer de vara värt när jag är där, när jag står och visar mina muskler i spegeln!

Ökade träningspasset lite, istället för 10x3x2 squats vart de 15x3x2 idag kändes i benen vill jag lova, riktigt skönt!

Tre jobbdagar kvar denna vecka sen ledig helg! Underbart och ska på wellness Stockholm på lördag och lyssna på kostdoktorn när han snackar kost, en skön inspirationsdag! Kände att jag var värd den! Kommer komma kort och även recension om hur bra den var! 😀

Snart framme på jobbet, dags att tagga till men skön musik i öronen. Tråk väder ute, de betyder mycket folk hos oss!
Vi hörs senare!
Thess

image

4 thoughts on “ALDRIG VILA!

Kommentera

