Äntligen hemma igen.

Efter en heldag på stan, riktigt mysig sådan vill jag lova! Först var vi på mm sport och köpte en ny Hoodie till mig, (jag vet Calvin du hatar de, men så får de vara) 

image

samt en t-shirt, sen tog vi en promenad till odenplan för att kolla in byxorna, vilka färger de finns, hur många som helst! Längtar till lön jag!
Sen gick vi vidare till St. Eriksplan och tog en fika på non solo bar!! Riktigt mysigt, kan erkänna att jag älskar Stockholm bara mer och mer, de jag gillar mest är att jag hittar nya ställen hela tiden, och nu orkar jag ju gå mellan stationerna och behöver inte åka mellan dom längre! Går mellan dom istället! 😀
Sen åkte vi till vällingby och kollade läget, trevligt var över ett år sen jag var där! Kommer nog bli några fika studer där i sommar! Vi fick in på kappahl och tog kort på mina gamla jeans innan jag bytte kost!

image

Bara att stå och hålla i dom är helt sjukt, så många tankar som går igenom huvet när man står där, och fortfarande tror att jag är lika stor, de är då man inser att de är jag ju inte längre, jag är 58% mindre! Men 150% piggare och gladare och rastlösare!

Måste komma på hur nya blogg sidan funkar, har ikväll på mig eller ja, de får väl ta den tid de tar men hoppas på att jag fattar ikväll. Sen hoppas jag att även mitt domän hoppar igång nu snart!! 

Snart blir de baconlindad kycklingfilé med kryddsmör! 😀
Vi hörs imorgon!
Thess

image

Kommentera

