Ledig imorgon!

Kvällsmat smörstekt utbankad kycklingfile kryddad med svartpeppar och lite örter och salt. Serveras med chilibeasås! Supergott, kycklingen blir mycket mörare och saftigare om man bankar ut den, sen tar de inte så lång tid att steka dom.

Inget bra på tvn ikväll så de blir att sova tidigt, upp och tvätta tidigt sen ut och köra ett pass kondition och lite squats. Sen på eftermiddagen kommer jag förhoppningsvis få råd om hur man gör av en underbar tjej som har koll liksom, sen ska jag vara också få lite koll! 😀

Är ganska trött idag, sov min första natt utan gördel inatt, måste börja vänja mig att sova utan, för jag behöver den inte nattetid länge med dagtid och träning då behövs den men inte på natten, men jag lovar att de känns hur konstig som helst att sova utan! Har ju ändå haft dom nu i snart åtta veckor, men en dag (natt) i taget! Så är de nog snart som vanligt igen, konstigt känsla bara när man ligger på sida. Innan så hade man ju magen som också låg där, nu är den inte de längre. Känns lite ”tomt” på någotvis, men ändå helt underbart! Jättekonstigt känsla! Men lär mig nog att leva med den utan problem! 😀

Nu ska jag njuta av kvällen. Sova tidigt, tvätt tid på morgonen imorgon (07-10) så köra tvätten sen medans den torkar kör jag mitt pass och även försöka hitta utegymet!!

Vi hörs imorgon!
Thess

image

Kommentera

