Sökandet fortsätter imorgon

Enligt mina matematiska undersökningar borde utegymet legat där jag var och gick idag, men nej en judisk begravningsplats hitta jag, inte riktigt vad jag sökte, ska testa andra hållet imorgon, hur svårt ska de vara att hitta liksom, borde ju vara lätt, men nej då inte. Men ändra lite på mina träningsrutiner idag, istället för 15x3x2 squats blir de 25x2x2, lovar de kändes i benen och rumpa. Ska inom snar framtid även utöka till 25x3x2 men de kommer under nästa vecka! De är lite skönt när man klarar mer än man tror, att man är så man skakar i benen men man klara de!!  Måste börja med överkroppen också, typ armhävningar och lite andra plankan som alla snackar om, ska ge mig på detta imorgon tänkte jag, kommer bli ett galet träningspass om haj även hittar utegymet!! Längtar redan tills imorgon bitti!! (vad är de för fel på mig??) från att ha varit den mest bekväma människa på denna jord till snart i klass med andra träningsnarkomaner! När hände detta!! Ja ja, de hände och jag älskar de, en dröm hade ju varit att få jobba med träning dagarna i ända, inte ha stressen innan jobbet osv, visst som idag så gick jag upp lite tidigare (05:45) men iallafall, tänk att gå till jobbet, och då är de att träna! Ja en dröm de!

Snart framme vid verkligen, jobbet alltså!
Vi hörs senare!
Thess

image

Kommentera

