Google i love You!!

För efter lite googlande så ska jag hitta detta j**la utegym imorgon, har gått lite fel innan. Men efter man kollar kartor och sånt so å kommer kaj nu hitta imorgon, annars ger jag upp. Börjar träna på gymmet igen. Hade bara varit skönt att göra de ute istället för inomhus när de nu väl är sommar nästan, snart iallafall. Hade tänkte mycket saker idag, men de vart mest fixa med min www adress, så den inte hoppat igång än, men nu lova killen jag prata med att inom 24 timmar och att de blivit något fel, teknik tänkte jag. Hur som så hoppas jag att sidan är igång innan helgen! Bara att hålla tummarna!

Testa en variant av pulled chicken (tror de stavas så)  men seriöst så gott!! Och enkelt. Blanda ihop passerad tomat 2 500g 1,5 dl stevia ketchup, 2msk vitvinsvinäger, 1dl olja, 1 msk soja 2msk woichestersås (tror de stavas så) hacka två gulalökar och en stor vitlök endast för smak! låt detta koka upp så de puttrar i typ 5 min, lägg sedan i kycklingen, jag valde kycklingfilen men de går nog med hel kyckling också utan problem, låt detta stå på låg temperatur (tvåan på en 1-9 platta) i cirka två timmar! Eftersom jag lever tokstrik så valde jag att inte ta någon sås, men köttet var så mört så de bara gick isär utan kniv, helt underbart! Tips från mig gör detta!! Jag valde att äta med beasås och vitlökssmör. Men ska man göra på riktigt, så serveras den med sallad och såsen till och cream fraiche! Men vitlökssmör och beasås funka de också.
Bytte tejp idag säga vad man vill men dom är duktiga!!

image

Ärret syns ju knappt!!  Ja visst ser man de, men jag är nöjd, och vill ha lite att påminna mig om att jag aldrig vill leva eller nå som jag gjorde innan! På måndag är de 8 veckor sen operationen och då är de okej att köra träning på allvar igen, men jag kommer ändå inte köra hårdare än min egen kroppsvikt. Kanske efter sommaren att man kan öka lite, men de får räcka tills dess!
Längtar tills imorgon bitti och träningen, och plankan. Taggad som aldrig förr! Och efter dagens vilo dag (tränat men har inte gjort något under dagen) ska de bli skönt, så klockan är ställd på 05:45 upp och hoppa, skaka rumpan!!
Sen blir de superfredag på jobbet!

Vi hörs imorgon!
Thess

image

Kommentera

