Hitta inte de andra heller.

Gick åt andra hållet idag men hitta de inte nu heller, får ta en promenad utan träningsfokus och hitta något av dom, dock inte idag. Men funderar på att man kan ju gå till gymmet och sen köra ett pass styrka och sen gå hem. Känns som ett bra pass när man är ledig sen får man köra lite kortare pass om man jobbar, hitta en challange (hur de nu stavas) som jag ska anta!

image

Fatta 5 minuter om 30 dagar! Så efter detta inlägg så är de 20 sekunder planka! Gick 6,5 km idag tre våndor med upp och ner i backen samt 25x2x3 helt död efteråt!

image

Men jag klara de, och de tack vara lite ilska som kommer när jag tänker på Katrin. Jag kommer tyvärr att tacka henne nästa sommar när jag kommer med min superfit kropp! För hon gör mig taggad och jag tar i från tårna att orka och jag hatar att förlora! 😀
Lite skillnad på tre veckor

image

De tar sig och de känns magiskt på någotvis.

Frukost idag vart en Fettkaffe, 2msk Cocos fett och 20g osaltat smör en kopp kaffe häll i bländare mixa i någon minut!

image

Nu ska jag köra 20 sekunder planka, duscha och ge mig ut på stan och hänga runt! 

Vi hörs senare!
Thess

image

Kommentera

