Mm nej hitta inte på utegymmet idag heller!

Men fick en promenad på 8km och 100 squats samt 20 sekunder plankan. Så jag får vara nöjd med de! Sen gick jag lite fel så de kan vara därför jag inte hitta på gymmet! 😀  Nytt försök imorgon igen, var iallafall helt slut när jag kom hem så något bra har jag gjort! Efter jag fyllt på med fett (energi) så var man igång igen.

image

Fettkaffe är bland de bästa, man känner verkligen hur den tillför energi när man är helt slut efter träningspasset! Man vill helst bara sova, men efter typ några minuter är man lika pigg som när man vakna (ja jag vaknar pigg).

Hoppas även att min www adress hoppar igång idag, så man kan börja använda den. Mer info kommer så snart den är igång!
Jag tror helt ärligt att något blivit fel i min hjärna, då jag typ längtar till imorgon bitti så jag kan få gå ut och träna igen, när hände detta och vart kom de ifrån?? Klockan ringde 05:30 idag, men vakna strax innan 05 och var pigg, men låg kvar tills klockan ringde. Sen vart man kanske lite extra taggad när man såg att himlen var blå och solen lyser! Vem vill inte ut och gå samt göra sina squats, fast plankan vart innan jag gick ut, 20 sekunder gick som en dans idag med.

Snart på jobbet, dags att tagga till ordentligt de är ju fredag!
Vi hörs senare!

image

Kommentera

