Taggad som Fan!

Vilken kväll de kommer bli, men först fotboll, är taggad generellt just nu, typ så fort solen lyser iallafall så är jag supertaggad, behöver inte vara något speciellt mest bara för livet för allt, de är ju som sagt så mycket lättare att leva nu, än vad de var förut. Men även då, fighter som man är. Men de var andra prioriteringar i livet då, jag vart bäst på att sälja telefoner, ja klart mitt liv bestod av de, att vara smal eller träna var ju inte mina starka sidor, men sälja de kunde jag. Så de var mitt liv, de bestod av jobb och att vinna. Men sen orka jag inte mer, idag ser livet annorlunda ut. Jag orkar ju både jobba och ha kul samt träna. Men de jag prioriterar mest är träningen. För jag har ett mål och jag ska dit. Jag har ett år och någon månad på mig. Men jag håller fokus vilja och inställningen uppe så blir de inga problem!

Snart framme vid fotbollsmatchen ska bli kul, är ju inte ett skit insatt i fotboll, men hejar på stoffe! 

Vi hörs sen med massor av bilder!! 😀
Thess

image

Kommentera

