Nya jeans??

Skit också hade tänkte att den utgiften skulle komma nästa månad!! Inte denna, men så vart de inte. Insåg idag när jag skulle hämta grejer från lagret att nu åker byxorna av när jag går! :-/ självklart är de jättekul! Men utgifter också! Ska ta lite kort på mina gamla byxor som jag inte kunde ha när jag började för snart två år sen! Dessa kunde jag precis ha!
image

Nu är detta någon månad sen de togs de kortet, men då satt mina nuvarande byxor bra! Bara att inse att dom inte gör de längre! 😀

Ska köpa vår snart också. Spelar de någon roll vilken sort??  Finns ju en insjö av vågar!! Vilken ska man välja??? Spelar de någon roll om den kostar 99:- eller 1200:-?? Vad är skillnaden?? Den dyra tar den bort extra kilona?? För den var inte gjord av guld!! Alla ta lite kort imorgon och visa hur sjukt de är att välja??!

Hitta billigt kött idag på Ica, skulle ätas snart! Ja, 40 min vart de! Och beasås! Shit vad gott de är med kött!!
image

image

image

image

image

image

Super Mums!! 😀

Vissa lite och sen sova, jobb imorgon bara att köra! Fyra dagar kvar på året och månaden! Sjukt vad tiden går fort! En kaffe på maten är jag värd!
Hörs imorgon
Thess
image

image

image

image

Lämna en kommentar